c91ec67bd51497437667df8df7c05d60
  • nowość

TeamViewer Premium

Kod produktu: TeamViewerPremium
Cena netto: 3 108,00 zł 3108.00
ilość szt.

Dane osoby odpowiedzialnej za linię produktową:

Opis

Subskrypcja roczna

Zawiera

  • 15 licencjonowanych użytkowników
  • 1 jednoczesne połączenie (kanał)
  • 300 zarządzanych urządzeń
  • Connection from/to Mobile Devices (Android, iOS, iPadOS)
  • Nieograniczona liczba urządzeń, z których można się łączyć
  • Nieograniczona liczba urządzeń, z którymi można się łączyć
  • 10 jednoczesne sesje (w kartach) w ramach jednego połączenia
  • Raportowanie połączeń wychodzących

 

Proste rozwiązanie dla zdalnych połączeń z pulpitem

TeamViewer™ to najpopularniejsze na świecie narzędzie do dostępu zdalnego, mogące pochwalić się ponad 30 000 nowych pobrań co godzinę. Producent aktualnie obsługuje ponad 2.0 miliarda ID TeamViewer, które mają dostęp do największej i najszybszej sieci umożliwiającej połączenia zdalne. To jedyne narzędzie, którego będziesz kiedykolwiek potrzebował do obsługi swoich komputerów, serwerów oraz innych urządzeń.

 

 

TeamViewer Business

TeamViewer Premium

TeamViewer Corporate

Bezpieczeństwo      
Granularne zarządzanie dostępem w celu ochrony urządzeń      
Kompleksowe 256-bitowe szyfrowanie AES      
Zaufane urządzenia      
Uwierzytelnianie dwupoziomowe      
Listy zablokowanych i dozwolonych      
Zdalny dostęp i Praca zdalna      
VPN      
Bezpieczny dostęp bez nadzoru      
Zdalne drukowanie      
Zdalny dźwięk      
Czarny ekran i blokowanie zdalnego wprowadzania      
Wake-on-LAN      
Obsługa proxy      
Obsługa kilku monitorów      
Zdalna administracja i wsparcie      
VoiP, wideo, czat podczas sesji zdalnego sterowania      
Zmienianie stron      
Liczba urządzeń, z których ma nastąpić połączenie 3 Nieograniczony Nieograniczony
Liczba urządzeń, z którymi ma nastąpić połączenie Nieograniczony Nieograniczony Nieograniczony
Obejmuje jednoczesne połączenia (kanały) 1 1
Liczba jednoczesnych sesji na jednego użytkownika 3 10 15 
Zdalny dostęp i sterowanie urządzeniami      
Spersonalizowane brandowanie      
Szybkie kroki obsługi zdalnej -    
Zdalna instalacja TeamViewer Host      
Zapraszanie dodatkowych uczestników i przekazanie sesji -    
Automatyzacja/wykonywanie skryptów podczas sesji (liczba skryptów) 5 15 30 
Transfer plików      
Kolejkowanie transferu plików przerwane      
Przypisywanie przypadków serwisowych innym technikom      
Kolejka serwisowa      
Tworzone przypadki serwisowe na godzinę 10 15 45 
Powiadomienia o przypadku serwisowym      
Czat dotyczący przypadku serwisowego      
Raportowanie przypadku serwisowego -    
Ocena zadowolenia klienta -    
Przycisk SOS      
Obsługa UAC (User Account Control)      
Obsługa serwera terminalowego (łączenie w sesje użytkowników)      
Nagrywanie i odtwarzanie sesji zdalnych      
Raportowanie nt. dostępu urządzeń - -  
Raportowanie nt. dostępu użytkowników -    
Rozliczenia połączeń -    
Zarządzanie urządzeniami i użytkownikami      
Więcej jednoczesnych połączeń (kanałów) - maks. 4 dodatkowych (łącznie 5) maks. 7 dodatkowych (łącznie 10)
Zarządzanie urządzeniami i użytkownikami      
Zarządzane urządzenia 200 300 500
Licencjonowani użytkownicy 1 15 30
Liczba licencji zarządzanych za pomocą jednego konta - 1 1
Dedykowane grupy połączeń -    
Znajdź kontakty w okolicy      
Udostępnianie grupy      
Polityki (urządzeń) – liczba polityk 5 10 15
Ustawianie polityk urządzenia przez API -    
Zarządzanie użytkownikami -    
Niestandardowe informacje o urządzeniu -    
Tworzenie własnych pól dla listy komputerów i kontaktów - 5 15
Tworzenie grup i podgrup dla listy komputerów i kontaktów -    
Masowe wdrożenie (pakiet MSI – wprowadzanie TeamViewer przez skrypt) - -  
Firmowa książka adresowa   -  
Integracje z programami      
Sieć API (ogólny interfejs programistyczny aplikacji)      
Limit prędkości API sieciowego 7,200 żądań w ciągu doby 14,400 żądań w ciągu doby 36,000 żądań w ciągu doby
Web-Chat-SDK      
Zendesk – integracja Standard - - Dostępne jako dodatek integracyjny Standard
Freshworks – integracja Standard - - Dostępne jako dodatek integracyjny Standard 
Atlassian Jira – integracja z chmurą i serwerem - - Dostępne jako dodatek integracyjny Standard 
Rozszerzenie VM Microsoft Azure - - Dostępne jako dodatek integracyjny Standard 
ServiceNow Standard - - Dostępne jako dodatek integracyjny Standard 
Sophos - - Dostępne jako dodatek integracyjny Standard 
AD Connector (ręczna  synchronizacja AD) - - Dostępne jako dodatek integracyjny Standard 
JAMF - - Dostępne jako dodatek integracyjny Standard 
Usługa      
Wsparcie techniczne przez telefon      

 

Produkty powiązane

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl